روزمرگی های من

می نویسم که فراموش نکنم امروزم چطوری سپری شد... شاید فردا دلیلی برای لبخند باشد

روزمرگی های من

می نویسم که فراموش نکنم امروزم چطوری سپری شد... شاید فردا دلیلی برای لبخند باشد

وقتی تنها آرزوت توی این دنیا شنیدن صداش باشه توی روز تولدت ...

.

.

.

حسرتی که واسه کمتر کسی آشناس 

وقتی دیگه دلش تنگ نمیشه ....




خفه شدم از بس این دلتنگی و بغضامو از نبودنت قورت دادم

کی میشه دوباره بشی همون مردی که عاشقم کرد ؟ : (

دردا که یار در غم و دردم نماند و رفت


ما را چو دود بر سر آتش نهاد و رفت




و این بود آخر قصه ی من و تو ...

ﻻﺯﻡ ﻧﻴﺴﺖ
ﻣﺮﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ
ﻣﻦ ﺗﻮ ﺭﺍ
ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩﯼ ﻫﺮ ﺩﻭﻣﺎﻥ
ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ


ﻋﺒﺎﺱ ﻣﻌﺮﻭﻓﯽ 

میشه بود اما نبود

میشه تنهایی به دوست داشتن ادامه داد

میشه سکوت کرد و اجازه نداد حسای یه طرفت زیر سوال بره 

اینکه تازه بعد از یه هفته باید ببینم داری وانمود میکنی تازه داری میفهمی که اااا ممکنه من ناراحت شده باشم یعنی من اصلا مهم نیستم واست

خوب مهم نبودن یعنی منم خفه شم و تنهایی به دوست داشتنت ادامه بدم :)

شما که این ساعتتات پریوش تو داری :) :|