روزمرگی های من

می نویسم که فراموش نکنم امروزم چطوری سپری شد... شاید فردا دلیلی برای لبخند باشد

روزمرگی های من

می نویسم که فراموش نکنم امروزم چطوری سپری شد... شاید فردا دلیلی برای لبخند باشد


جواب ایمیلمو گرفتم

به قول مریم چه سرد!

خوب بیا عشقم ببین حق با تو بود. اون مرد راه نبود من دلمو به چهار تا آهنگ و شعر خوش کرده بودم

میدونی .... حرفای تو هم حرف نبود! اونا که دیگه اسمش روشه... شعره!

آره حق با تو بود! اما نیستی بشنوی و با پوزخندات برنجونیم...

کی به داد دل من میرسه...؟

فسقلی دلم واست تنگ شده... اما تو خوشحالی... نبودن من تاثیری رو زندگیت نداره

واسه اونم انگار فرقی نداره...

ظاهرا واسه هیشکی فرقی نداره


اون که رفته دیگه هیچوقت نمیاد

دل من ...

دلم تنگ شده واست فسقلی

رفتم تو پیجت یه عکس بود با شال قرمز از اون موقع دارم نگاش میکنم

بی رحمتر از تو توی زندگیم ندیدم

:|


وقتی هرروز و هر لحظه دلتنگشی و باید سکوت کنی...

وقتی نیستش

وقتی میدونی ازت متنفره و تو هنوز ...

وقتی هنوز منتظرشی


یه دوست خوب برگشت

دقیقا موقعی که توی مثلا دوست رفتی

میذارم به حساب بچگیت

بیش از حد تحملم بود حرفات و بی ادبیات

اما دله لعنتیه دیگه

خیلی جلو خودمو گرفتم بهت اس ام اس ندم دیشب...

میشه یه روزه یه آدمو که ادعا میکنی زندگیته پاک کنی؟!

من که هنوز باور نمیکنم

امیدوارم یکی یه روز بهت بگه....

دوست کوچولوی من... دلتنگتم لعنتی


وقتی فهمیدی تو دلش چی میگذره مث اسب رها شده توی چمنزار واسه خودت جلوون نده هرجور که خواستی

د ِ لامصب این یارو آدمه دل داره فکر میکنه امید می بنده دل میده

....